Torsdag

Igår kväll så kom min älskade bror hem.. *Saknat*
Och vet ni vad?
Min bror har köpt en vinterjacka till Leo från PoP och min moster har köpt termobyxor till Leo som också är i PoP... (Polarn Pyret)
Känns skönt att veta att Leo´s vinterkläder är färdiga så då behöver man inte tänka på det mer.. Eller jo, Leo måste ha en overall med..
Alltid bra att ha ombyten ifall Leo skulle komma hem med blöta ytterkläder från dagis så är det bara ta det andra om vi ska ut och leka.. :)





Leo har varit hemma från dagis idag, inatt höll han låda kan jag lova.. :(
Han vaknade först vid 12 tiden och hoppade i sängen som om han hade ont i magen, tog upp honom och han var uppe ett bra tag och det var nog en fis på tvären som låg och tryckte i magen för fes det gjorde han..
La han igen efter en halvtimme, Leo gnuggade o gnuggade sig i ögonen hela tiden men han skulle inte sova.. 
Jag trodde han skulle somna.. Leo blev tyst och jag trodde han hade somnat men efter en stund så satte det igång igen och så höll Leo på till 4 tiden i natt.. Inget dög.. Vattenflaskan bara viftade han bort och nappen slängde han iväg så det fanns inte så mkt annat jag kunde göra än ligga och vänta på att han skulle somna.. Man känner sig hjälplös när det inte är något som duger..  

Leo har nyst en massa idag med och näsan har runnit en del så det blir vara hemma för Leo i morgon med..  :( Han hinner aldrig bli frisk.. :(

Jag sitter och tittar på idol, jag hoppas att min favorit Jay Smith går vidare.. Han har skön sång röst. :)




Kommentarer
Postat av: Kim

hehe likadan jacka och byxor som kevin ju..

2010-09-23 @ 21:47:47
Postat av: Hannaliinda

Har Kevin med bruna termobyxor??

Trodde du sa att ni köpt svarta..

2010-09-23 @ 22:10:05
URL: http://hannaliinda.blogg.se/
Postat av: Kim

Nej de är mörkblå, samma som färgen på jackan..

2010-09-24 @ 07:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0