Olagligt!

Det borde vara olagligt att vara såhär uttråkad.. :(
Har inte en aning om vad man ska hitta på.. :(
Kan berätta lite vad vi gjort idag, inte för att det är intressant men ändå..

I förmiddags promenerade vi hem till mamma o pappa en runda. Pappa kom hem igår (han ligger ute och jobbar om veckorna) så jag o Leo promenerade dit för att hälsa på pappa..
Mamma hjälpte även mig att sätta dit åkpåsen i barnvagnen..
Leo lekte och pillade på allt innan vi gick hem, vid 3 tiden kom Kimpa och Kevin på besök.. Kevin var det full rulle på och han pratade konstant hela tiden... :) Barnen busade massor och jag passade på att hoppa in i duschen..
När jag kommer ut ur duschen så ska Kimpa och Kevin köra hem, hinner inte mer än säga hej då innan mobilen ringde och då var det mamma som ringde och frågade om jag hade gjort våfflor som jag sa innan idag att jag troligtvis skulle göra och det hade jag inte gjort så mamma sa att dom ville komma på våfflor så jag ställde mig vid diskbänken och ordnade våffelsmet och förberedde våffeljärnet...
Blev en kopp kaffe och prat i soffan innan mamma o pappa körde hem.. Pappa pratade om att vi ska ha familjemiddag hemma på söndag för att min bror åker till nordsjön och blir borta en månad eller två.. Och det slår aldrig fel med familjemiddag... Hoppas antingen på stek eller tacopaj.. ;)
När dom hade kört så började jag dammsuga och plocka i ordning här hemma så att alla saker hamnade på sin plats..
Leo fick gröt och sen hoppade han i säng.. Leo var inte alls kry, ögonen rann på honom.. :(
Mmm ni tror rätt.. Leo har blivit dunder förkyld igen.. :(
Började igår med att näsan rann och Leo nös konstant.. :(
Tycker han har varit sjuk tillräckligt....

Som tur väl var så hade jag Leo hemma från dagis idag annars hade dom väl ringt och sagt att jag skulle komma och hämta honom..
Jag vaknade 08.30 i morse och Leo sov fortfarande som en stock så jag ringde till dagis och sa att jag skulle ha han hemma idag..
Hoppas inte denna förkylningen blir långvarig.. Tycker inte alls detta är roligt..:( Men så är det när man skaffar barn.. Så synd om Leo bara med att han aldrig hinner vara frisk innan det är dags igen.... 


Nu ska jag mumsa lite mer godis innan det är dags att ställa ifrån sig godisskålen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0