Mys & Loppis

Igår kom Kim och lille Kevin hit på fredagsmys.. Kimpa kom med resesäng och hela kittet.. :)
Eller barnen sov så jag och Kim hade fredagsmys med blåbärspaj, vaniljsås och gotte. Vi satt och tittade på idol, dom som gick vidare hade man ju väntat sig att dom skulle gå vidare..
Efter idol så började filmen se upp för dårarna och eftersom det var reklam stup i kvarten så satte vi på den på dvd istället..
Vi var så trötta efter filmen så vi gick och la oss..



I morse så väckte Leo oss allihopa vid halv 7. Ingen ovanlig tid för Leo att vakna men för Kim och Kevin som brukar sova längre på morgonen led nästan.. :)
Barnen åt frukost klockan 7 och vi åt frukost klockan 9..
Leo fick en yoggi och den satt han och åt själv med sked för första gången.. Låg mer yoggi på hakklappen än i magen. Leo kladdade inte så mycket som jag hade förväntat mig och det är ju bra.



Kim började prata om att det var loppis någonstans idag så med ljus och lykta försökte vi hitta vart...
Loppisen var i Olofström så Kim ringde min kära moder när jag stod i duschen och frågade om hon ville ha Leo och det gick bra. Ville inte hasa med mig han när han är så åksjuk och senast igår så frontänspydde han så han hade ingen klädsel på sin bilbarnstol heller..
Var en del folk på loppisen, jag hittade en jävla massa traktorer som jag köpte med mig hem.. Vi var inte på loppisen mer än en halvtimme innan vi åkte hem igen. Kim släppte av mig hos mamma och när jag kommer in så öppnar jag påsarna med traktorerna och Leo visste inte vilken av dom han skulle börja leka med.. Uppskattade var dom av Leo.. :)
Han brummade runt.. :)

Igår så kom det ett paket avi i brevlådan så innan vi åkte till Olofström så åkte vi inom konsum och det var Leo´s vinterjacka som hade kommit.. :) Jackan skickades från Nyköping i torsdags och kom fram redan igår så då lär Leo´s termobyxor komma på måndag.. :)
Slängde in jackan i tvättmaskinen direkt så den är nytvättad och hänger på tork.. :)

Ska snart lägga Leo så nu får det bli lite mys innan han ska sova..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0