Hemma från dagis

Åksjuketabletterna hjälpte igår :)

Leo blir hemma från dagis idag, han är fortfarande snorig och näsan rinner.. Det värsta av allt är att det är så segt..
Ringde till dagis och en av personalen sa att blir det långvarit så får jag gå till läkaren med Leo, Leo har haft detta snart i 3 veckor.. :S
Envis förkylning kallar jag detta...
Jag har med blivit förkyld, kände det på mig i förrgår och igår morse så hade jag små ont i halsen. Igår eftermiddag bröt det ut.
Så där satt både jag och Leo på kalas och var förkylda. :(
Visst man ska vara hemma när man är sjuk men det var i släkten 60 års kalaset var så dom ville att vi skulle komma ändå..

Ska lägga mig i soffan med Leo och glo på barnprogram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0