Började med försovning

Dagen började med försovning.
Vaknade 07.40 och jag trodde aldrig jag skulle hinna göra allt och gå med Leo till dagis.
Jag är en sån som måste gå upp 1 ½ timme innan så man slipper stressa.
Mötte familjen Engström/Paulsson på vägen till dagis.. Kim hon vinkade o vinkade men jag såg först inte att det var hon på långt håll så jag struntade i vilket men sen var det dom så blev ett par bytes ord med dom innan man fortsatte sista biten.. 
När jag kom hem så tog jag fram pluggböckerna men fastnade direkt så Kimpa kommer hit i eftermiddag och hjälper mig.. 
Carro kommer också en sväng idag, har inte träffat henne på flera veckor nu. 
La mig i badet och tog ett varmt bad och bara kopplade av. Så nu är det bara sitta och slappa tills jag ska gå till dagis om en timme..
Ska inom konsum på vägen hem och hämta upp paketet från buzzador och HM paketet med Leo´s tröja som kommit.
Skulle gått inom där igår när jag hämtat Leo men jag var i mina egna tankar och hade följde med Annicka och Jasmine.


Är det någon som vet någon sida där man kan beställa skal till Samsung Galaxy?
Vill ha ett bling bling skal ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0