21:a september

Igår åkte jag, Kim och Annicka till skopunkten.. Var ute efter tre par skor till Leo, hade redan tittat ut vilka skor han skulle ha på deras hemsida..
Etersom jag inte hade Leo med mig så fick jag rita av hans fot på ett papper och ta med mig..
2 av paren jag hade tittat ut till Leo fanns inte i hans storlek, dom gick från storlek 24 och uppåt. Hur jag missade det är en annan femma..
Men blev iaf ett par gummistövlar och ett par vanliga skor till Leo som fick följa med hem.


I morse skulle Leo upp redan vid kvart över 6.. Trodde jag av avliden för jag var så trött.
Gick upp, gjorde alla sysslorna, tog mig en kopp kaffe och cigg innan man piggnade till, lämnade Leo på dagis och sen var det dags för fotmassage för min del...
När jag var klar så köpte jag Dermanord baby milk bath som man häller i badvattnet.. Mjukgörande, Leo är så torr om sina ben. Fick höra idag att barnängen har mkt tillsatser i sina badoljor osv så det kommer jag inte använda mer. Även om jag smörjt han med barnängen lotion så har han fortfarande varit lika torr om sina ben. Så när Leo badade ikväll så testade jag det nya jag köpte och jag är hel nöjd.. Leo blev jätte mjuk och len i kroppen...
Så det kommer jag fortfarande köpa och köra på.. Flaskan baby milk bath kostade 125 kr.. Dom andra 2 produkterna kan jag inte säga priset på för det köpte min moder till mig och Leo. Den lilla runda är en kräm som motverkar vind och kyla och den kan man även smörja i rumpan när dom är vissna och torra..



Efter fotmassgaen så åkte vi ner till konsum och handlade lite frallor och begav oss hem till mig för frukost time.
Slängde mig i duschen en snabbis och sen var det dags att gå till dagis för att ha möte. Går jättebra för Leo på dagis, han är en solstråle säger dom.. :) Det enda Leo inte tycker om på dagis är när dom ska ha sång stund fick jag höra idag. Leo börjar tydligen gall skrika då och dom får gå ut med han till ett annat rum..
Mötte Annicka och hennes granne på vägen hem från dagis, följde med dom hem till Annicka på kaffe och långfranska med ost, sallad och gurka. :)
Gick ut på gården och barnen lekte. Leo gungade för fullt.. :)
När vi kom hem så var det full rulle med mat, bad, dammsugning, kvällsmat, . :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0