1/9 -2010

Första september idag.. Snart julafton ju...

Mötet igår gick väl sådär, ingen visste vem jag skulle till och jag var inte direkt inbokad till någon speciell.. Tur dom har koll.... eller inte...
Var inne på gymnasiet och hälsade på Birgitta min gamla lärare. Hon blev glad när hon fick se oss.. :) Många som log när dom såg Leo.. Vägga Vux yngsta elev.. :)
Efter vi varit på skolan så promenerade vi upp till stan och satte oss på hamris för att fika lite innan det var dags att titta på lägenheten...
Resultatet av den ser ni här.. Den var skabbig.. Röda klinkers golv i hallen, ena sovrummet var skrik grönt och det andra var skrik blått.. Nej, det blir fortsätta leta lägenhet... Gick på stan en runda innan vi körde hem.. 
När vi kom hem så gick Marie in och kollade mailen åt mig och då hade min mobil kommit så vi gav Leo mat och sen åkte vi ner till posten och hämtade ut den.. :) Så nu har jag min samsung galaxy i9000 s.. :)


Leo ska vara på dagis 9-15 idag.. :) När jag kommer hem så ska jag sätta igång att plugga men allra först måste jag ringa ett samtal till vux syo....
Dags att göra Leo klar för dagis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0