Gårdagen i Kristianstad Och Dop Dags

Var hur kul som helst i Kristianstad igår.. Vad man har saknat race och alla bil ljuden... :)
Träffade Jocke och Johan på racet så vi stod och pratade en del.. :) Länge sen man såg Jocke så saknat honom det hade jag.. :)
Efter racet så åkte vi bort till rusta pakeringen där alla skulle leka av sig och filma mm.. Jocke och Johan skulle kört hem efter racet men kom bort till rusta pakeringen och höll mig sällskap.. När Jocke och Johan körde så gick jag till brorsan, Fidde, Roger och Henke och då skulle dom bort till Ekohallen och fortsätta leka av sig.. Skickade snabbt ett sms till Jocke och Johan att dom skulle hämta mig så jag kunde åka med dom hem.. Minuterna gick och helt plötsligt så skulle bror och dom andra köra så jag var precis på väg att hoppa in i min brors bil när jag såg Jocke och Johan komma tillbaka... Räddaren i sista sekund.. ;)
Åkte inom Karlshamn en sväng och släppte av Johan innan Jocke körde hem mig....
När jag kom hem till moder så satt hon och broderade och det gick en bra film på trean som jag ville se på.. Blue Crush hette den tror jag och den slutade 02.45..
Sedan blev det sängen för min del.. Somnade gott, somnade med ett leende på läpparna.. :)  

Usch vad jag var trött i morse när Leo vaknade 06.15 och då hade jag fått sömn i 3 timmar.. Självförvållat..
Tog upp Leo och släppte ner han på golvet och han lekte medans jag hade ett halvt öga på han hela tiden...
Till slut kom morfar och tog Leo.. Frågade om jag fick sova till klockan 8 och det var helt ok... :)
När jag vaknade och gick upp så hade Leo fått alla sina behov bytta och ätit... :)
Tog en kopp kaffe och en cigg innan det var dags att packa ihop kläderna jag tvättade hos mamma igår...
Pappa körde hem mig och Leo.. Leo åkte ner i badet och jag hängde upp den blöta tvätten som inte hade hunnit torka...
Blev ett snabb bad för Leo och sen blev det sängen för han..
Han ligger i sängen och när han har somnat så ska jag in i duschen och göra mig i ordning..

Nu är klockan snart tio så det är dags för mig att lägga på ett kol.. Kl 2 börjar Ella tösens dop i Jämshögs kyrka.. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0