Fika hos mamma

Kom hem för en liten stund sen. Jag och Leo har varit på fika hos mamma...
Usch jag tycker verkligen inte om att gå hem ensam om kvällarna när det är såhär mörkt ute.. Gillar inte mörker.. Leo är mycket piggare idag och han har knappt varit gnällig... SKÖNT :)
Blev inget besök hos läkaren idag!
Dom hade inga tider, dom sa att jag kunde komma in oanmäld men att dom inte visste hur länge jag kunde få sitta där och vänta så vi kom fram till att vi ska avvakta och se..
Jag tror inte det är halsfluss längre. Tittar man i Leo´s mun när han skriker så är det vitt som sticker upp här och där i munnen. Tror det är alla kindtänder som gör så ont....
Får se hur det är med Leo i morgon.
Han har varit feberfri idag iaf. Leo har haft 37,3 i temp hela dagen.. Hoppas det går åt rätt håll nu..

Har även pratat med BVC idag och bokat in en tid för vägning... Leo har inte varit där sens 19 juli när han fick vaccinationen...

Nu har kungar av tylösand börjat så nu blir det slänga ögonen på tv:n innan man ska ta och sova... :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0