8/3 - 2010

I torsdags förmiddag så kom Marie på besök.. Solen sken så vi åkte ner till konsum och handlade frallor och fika. Först fick det bli fralle frukost och sen en timme senare så blev det sitta på balkongen och fika.. Vi var så mätta efter frallorna så fåglarna fick muffinsen istället...





Måndag igen... =)
Helgen har det varit massa mys.. =)

När jag vaknade på fredags morgon så hade jag åkt på en förkylning.... =(


I fredags förmiddag så kom Kim och Sara med sina gossar Kevin och Neo, drack lite kaffe och hade bebismys... =) När dom gick så passade jag på att hoppa in i duschen en snabbis...
Sen på eftermiddagen så kom Marie, Jens och Moa hit... Marie och jag körde hem till mamma o pappa för att hämta bilbarnstolen och få den inkopplad i clion....
Körde hem igen och pratade lite skit, fortsatte göra mig i ordning och packade ner Leo´s sista saker han skulle ha med sig...
Marie och Jens ville ha Leo så dom skulle vara barnvakt så jag fick lite "egentid" för mig själv.....

När klockade tickade närmare 5 tiden så var det dags att åka till Asarum.

Resten behåller jag för mig själv... :P

Natten var nästan hemsk, vaknade med ett ryck och undrade vart Leo var innan det slog mig att han fortfarande inte var med mig....

Lördagen: Promenerade vi en runda hem till "hans kusin*.. Jens och Marie skulle komma och titta på bilen och lämna tillbaka min son....  Tack så mycket Marie och Jens för att ni ställde upp <3
Åkte hem och duschade och gjorde mig i ordning och packade Leo´s saker och sedan åkte vi tillbaka till Asarum..:D
Promenerade hem till hans kusin på kvällen igen och skulle grilla mm..:D
Leo var bråkig... Han ville inte något alls....

Söndagen: Mamma hämtade mig och Leo vid 11 tiden i Asarum, åkte hem till mamma och pratade lite skit med dom.. Mamma o pappa busade en del med Leo.. Syntes att dom saknat han... :D
Åkte hem och började packa upp Leo´s saker, diskade, damsugade och gav Leo mat mm....
Satte Leo´s flaskor på kokning medans jag diskade och sen på något vänster så glömde jag totalt bort dom och när jag kom in i köket så var det inget vatten kvar i kastrullen... Flaskorna hade nog legat där i 45 min om inte mer... Var bara ren tur att jag gick in i köket.. Flaskorna klarade sig iaf...

I morse så ringde jag upp Carro för hon hade ringt och det visade sig att hon skulle komma hit en sväng...
Jag frågade henne om hon inte kunde åka inom min kära moder och hämta Leo´s täcke....
Igår så skulle jag byta täcke i Leo´s säng för det täcket han hade var mega tjockt och han dör ju om han ska ligga under det täcket nu när det börjar bli vår och sedan står solen in i sovrummet på dagarna så det blir varmt där inne, i vilket fall som helst så började jag leta efter Leo´s tunna täcke i hans gaderob men hittade inte det någonstans och kom på att det ligger i Leo´s låda på vinden hemma hos mamma o pappa....
Så skulle promenerat hem dit och hämtat det idag men snälla rara söta Carro körde inom där och hämtade täcket åt mig....


Våra extremt goda våfflor =)



Var så sugen på våfflor så bad Carro köpa med sig torrvara och grädde..:D Blev ett par våfflor över..  
Luktar våfflor i hela lägenheten nu, osen luktar inte gott, luktar mer eller mindre som ............. ska inte skriva vad det luktar för något.. Vill inte att någon tar illa upp men aromabrännaren fick tändas iaf och försöka få bort lukten..
Disken är diskad och nu sitter jag och Carro med en varsin laptop i knät som vanligt..:D Dricker kaffe, pratar skit och surfar... :D

Ne dags att fortsätta babbla skit med Carro... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0