31/3 -2010

Inte klokt vad tiden går fort.. Redan första april i morgon...
Får väl se om man blir lurad.. =)


Carro kom o hämtade mig och Leo halv 1 idag, åkte hem till mamma och bytte bil till store bilen eftersom bilbarnstolen sitter i den..
Körde in till staden, hade möte klockan 13.15.. Gick rätt bra så nu väntar jag på en ny tid...
Får se hur detta går o hur det slutar...

Hade inte barnvagnen med mig så vi gick o bar på Leo.. (Carro bar han mest) =)
Gick in på HM en sväng, hade inte varit där inne.. När jag och Marie var i stan i torsdags så tänkte vi gå in där men sen va kön mega lång och där pallade inte vi stå o vänta...
Hittade 2 pack pyjamas till Leo.. :D Slutar vid knäna och är kortarmade... Kan vara rätt skönt och ha en sån pyjamas nu när det börjar bli lite varmare ute... Pyjamasen kostade 129 kr från början och sen var det 10% rabatt och sen hade jag en sån 50 kr check så jag betalade endast 66 kr för pyjamasen.. :D
Carro köpte ett fint klädes set till Leo med byxa och tröja.. Leo sa att han ville ha det så tant Carro köpte det till han.. TACKAR TANT CARRO hälsar Leo..









Leo var dunder trött.. Han var helt avslappnad och bara hängde med kroppen i armarna när vi bar han...

Promenerade bort till bilen och där somnade han men det dröjde inte länge innan vi skulle ut ur bilen igen för vi skulle in på city gross och handla till Leo...
Var sjukt mycket folk inne på city gross, märks att alla skulle handla inför påsk...

När vi väl kom ut ur city gross med vagnen full av påsar så gick Carro bort och hämtade bilen så vi slapp gå bort till andra sidan av parkeringen...
Hungriga som vi var så stannade vi till på mcd.. Leo fick smaka milkshake och när den var slut så blev han vansinnig och det hörde nog hela mcd...
Hann inte mer än sätta han i bilen igen så sov han.... Carro körde hem mig, påsarna och Leo innan hon körde och lämnade stor bilen.... =) Tack för HJÄLPEN idag gumman...

För en gångs skull så vaknade inte Leo när man bar upp han till lägenheten... La han i sängen och där sov han vidare... Packade upp påsarna och la allt där det ska ligga... 
Varit hemma en stund nu och Leo sover fortfarande.... 
Ska snart ta och väcka sonen min så han kan få i sig lite mat... Han skulle ätit halv fyra och vi var hemma lite över fyra....



Dags att återgå till kaffet... 


 

Kommentarer
Postat av: Cinne

Ställer alltid upp gumman det vet du <3

2010-04-05 @ 03:09:38
URL: http://cinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0