Hemma igen

Hemma igen!
Trodde jag och Leo skulle hinna hem innan det började regna men det gjorde vi inte. Vi hann knappt komma halvvägs hem..
Så vi är halvt blöta..

Köpte med mig en rabarberpaj till Kim som vi skulle fika på och jag sätter på ugnen och min ugn här hemma har inte snabbknappen så jag satte på den vanliga = tecknet som jag alltid gör...
Kim hade varit ute i köket och satt på s knappen o när jag kommer ut i köket sen o ska stoppa in pajen så tänkte jag inte på det och slängde in pajen...
Efter en kvart började det lukta bränt och Kim kollade pajen... Pajen var bränd och då såg hon att jag inte hade ändrat tillbaka till = tecknet igen....
Den brända pajen ville vi inte äta så Daniel körde snällt ner och köpte en ny paj till oss... :)
Så kan det gå när man inte är van vid s tecknet...


Snart ska Leo ha mat och sen får jag se vad vi ska hitta på.. Vädret är inte så lockande.. Mysko väder ute.. 10 min skiner solen och tio minuter senare spö regnar det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0