Glad midsommar

Jag börjar redan bli trött..
Leo vaknade 04.01 i natt och jag trodde jag skulle avlida.. Flyttade Leo till min säng i hopp om att han skulle somna om. Leo låg jämte mig o pratade, han bankade på mig med händerna. Hur ska jag orka med denna dagen??
Kommer vara helt slut ikväll när vi kommer hem...
Vid halv 7 klev jag upp, såg ut som en död sill..
Vid 8 tiden skickade jag sms till Mickaela. Tyckte hon kunde kliva upp i bjuda mig på kaffe, fick ett sms tillbaka o uppe var hon.
Vi promenerade ner dit på 2 koppar kaffe..
Leo blev trött rätt snabbt så vi gick hem..
Jag passade på att hoppa in i duschen,
Leo vaknade bara för några minuter sen så han ska få yoggi nu sen blir det promenad ner till affären med Mickaela...
När vi kommer hem så blir det göra sig i ordning, packa Leo´s skötväska, ge Leo mat och sen är det dags att gå ner till bussen för att åka hem till Paula o Björn med tvillingarna där vi ska spendera våran kväll...

Igår åkte jag och mamma in till stan efter att Leo´s faster hade varit här..
Vi skulle åka och handla med åkte in till stan först för lite shopping.
Jag köpte mig en tröja, en klänning och en vit t-shirt som jag ska ha på mig idag...

Nu är det dags att röra på sig så vi kommer iväg för tiden står inte stilla precis..


Kommentarer
Postat av: gisse

en tuffing i fasters solbrillor :P

2010-06-25 @ 14:57:37
URL: http://giselasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0