7/6 -2010

Idag är det skit väder ute... Ska tydligen regna hela veckan...
Öppna förskolan var idag och jag satt och väntade på att regnet skulle sluta för jag skulle gå inom konsum på vägen.
Jennie ringde mig och frågade om jag var nere på konsum och då hade jag precis klätt på Leo och skulle lämna lägenheten för regna slutade det inte göra....
Jennie sa att hon kunde plocka upp mig och Leo, sagt och gjort så blev det så...
Åkte inom konsum på vägen... Jennie körde även hem mig och Leo.. Leo var jätte trött så när vi kom hem så blev det byta blöja och sen sängen för hans del.... Leo var trött redan innan vi åkte ner till öppna förskolan men tyckte inte det var någon mening och lägga han då jag väntade ut regnet och om det hade slutat så skulle vi promenerat direkt....

När jag satt nere på öppna förskolan så kom jag på att jag måste ringa miljö (barnvagnsbutiken) och medela dom att jag har ett nytt nummer så han inte hade ringt mig förgäves och sen tro att jag inte skulle ha vagnen...
Ringde dom bara för en liten stund sen och då sa han att han fått leveransen från Emmaljunga men att det var ett fel..
Han hade fått in färgen proforest istället för offroad..
Han skulle återkomma...
5 minuter senare ringde Mats upp från miljö och sa att det blivit fel i beställningen och att Emmaljunga har slutat tillverka scootern i offroad färgen jag skulle ha...
Mats sa att han kunde ringa runt till andra butiker för att se om dom hade den färgen hemma men eftersom jag satt och valde mellan proforest och offroaden så sa jag till han att han skulle behålla proforesten och att han inte behövde ringa runt...
Lättast för oss båda menar jag på och då sa att han det är ju jag som ska tycka om den och då berättade jag att jag valde mellan dom 2 färgerna så han kunde behålla den och då blev han nog lättad.. :)

Så denna färgen blir det istället...  Han sa att han hade vagnen hemma och jag sa att jag kommer så fort skattepengarna har kommit så han skulle behålla den ute på lagret med mitt namn... :)





Har även ringt Eniro idag och bett dom ta bort mig därifrån och det skulle ta 2 dagar innan det försvinner...
Så nu tror jag att jag gjort allt jag skulle göra....

Nu ska jag se om det går äta tårtbiten som jag har kvar i kylen och ta en kopp kaffe..
Om 45 minuter så börjar unga mödrar och då sitter jag bänkad framför tv:n. Missade nästan alla avsnitt förra veckan...





Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

Och du skriver bra för övrigt!

(av det jag har kikat på iaf ^^)



sköt om dig! kram

2010-06-08 @ 15:40:24
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0