5/6 -2010




Vi har haft underbart väder i 3 dagar. Jag och Leo har varit ute varje dag tills solen har försvunnit..
Idag hade vi kalas för 3 st hemma hos mamma o pappa.. För pappa, syrran och mig...
Pappa fyller 40 den 10 juni, syrran fyller 16 den 11 juni och jag fyller 24 den 19 juni.. :)

Mamma o pappa skulle låna mina tallrikar idag så dom skulle kommit och hämtat tallrikarna men deras schema var helt tidpressat så jag la ner tallrikarna i skötväskan eftersom den är lite mjukare och Leo´s leksaker, kläder, mat, salvor m.m la jag ner i en plastpåse sedan var det bara promenera... Mamma o pappa var fortfarande i stan när jag kom hem till dom. Var bara Kevin och Adam hemma..
En stund efter att jag kommit hem till mamma o pappa så kom Britt, Elis och hunden Nova o en liten stund efter så kom mamma, pappa, syrran och Jessie hem.. :)
Dom började direkt med att göra sallad osv... Jag försökte natta Leo innan alla kom hem men totalt hopplöst att få Leo att sova när det är full rulle i huset..
Tog ut Leo på baksidan, satte oss på gräsmattan och lekte en stund innan vi satte oss i hammocken och gungade och till slut somnade han gott....



Hjälpte mamma o pappa med att bära ut stolar, bord och duka på baksidan... Leo vaknade precis när jag hade satt mig och skulle börja äta..  
Blev grillat idag.. Vi grillade fläskfilé och hade potatisgratäng, sallad och baugetter till...:) Var mega gott...  
Man blir så glad när det är fint väder och man sitter ute flera stycken o äter...
Fick 2 tidiga födelsedags presenter... Ett jättefint halsband av Ia och Bert med familj och pengar av Britt och Elis... Tack så mycket.. :)
Leo och Nova tycker om att leka med varandra.. Nova är inte som Flynn som bara springer iväg så fort Leo närmar sig. Nova lägger sig jämte Leo, Leo ger bollen till Nova och Nova tar bollen så fint från Leo´s hand...









Sedan var det dags för tårtan.. Jag hade beställt en budapest tårta..
Blev lite besviken för den budapest tårtan var inte som den jag ätit innan men denna var med god...
Vi satt ute tills solen försvann och det började bli kyligt... Vid 7 tiden så gick folket hem och vi började ta in borden och stolarna.. Jag packade ihop Leo´s saker och la ner en bit tårta som jag skulle ha med mig hem.. Mickaela skickade sms och sa att hon hade tråkigt så hon gick och mötte mig och Leo. När vi kom hem så gjorde jag gröt och Mickaela satte på kaffe...
Vi skulle fika tårta.. Jag var fortfarande proppmätt men fick i mig en liten bit och jag ångrade det rätt snabbt att jag åt en bit för tårtan stod mig upp i halsen...
Leo fick sin gröt och torr blöja sedan blev det sängen för hans del.. Jag och Mickaela satt ute i köket och pratade... Mickaela gick vid 22 tiden för hon skulle in till staden.... 
Jag är helt slut i kroppen, ryggen bränner fortfarande.. Hade mega problem att sova i natt... 
Ska ut i köket och diska upp disken o fylla på Leo´s vattenflaska innan det är dags att göra sig i ordning sängen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0