29/6 -2010

Har blivit så mycket bloggande dessa 3 dagar solen har varit framme....
I söndags promenerade jag, Leo, Kim, Kevin och Sofie till Svängsta badet... Jag är en badkruka när det är kallt i vattnet så jag badade inte..
Jag satt vid barnvagnarna och väskorna o passade lille Kevin emellanåt när Kim och Sofie ville bada..
Sofie var så snäll så hon tog ett snabbt dopp med Leo...
Innan vi gick till Svängsta badet så var jag hos Micka på kaffe och där fick jag en badpool av Micka till Leo så efter vi hade varit på Svängsta badet så promenerade vi hem till mamma o pappa.. Fick gå tidigare än Sofie, Kim och Kevin för jag hade bränt mig som vanligt, var alldeles röd om ryggen och axlarna.. Men det är inget nytt att jag bara blir RÖD!!
Pappa körde hem till mig och hämtade poolen, fyllde poolen med vatten och Leo älskade sitta där i o bada...

Igår morse promenerade jag och Leo hem till mamma, jag skulle passa Flynnan medans mamma var iväg en runda.
Jag fyllde upp badpoolen med vatten och Leo hoppade glatt i... :)
Han satt i poolen princip hela eftermiddagen.. Var var uppe när han skulle äta och sova...
Jag hade tvättid här hemma igår men eftersom jag skulle passa Flynn så körde mamma inom mitt på vägen hem och hämtade min tvätt....
Så fort min rygg fick solen på sig så sved det kraftigt, fick hålla mig i skuggan för att inte bränna mig mer.. :( När vi kom hem på kvällen så började jag städa toan när Leo hade ätit gröt och somnat.. Pratade med vaktmästaren på dagen och han sa att han hade hittat ett badkar till mig som han kanske skulle komma upp med som idag... Hyllan jag hade inne på toan åkte ut i köket igen..:( Jag vet inte vart jag ska sätta Leo´s blöjor, tvättlappar, badgrejer, hygienartiklarna. Just nu står dom på hyllan i köket men det är inte så trevligt.. Tror jag titta efter om det finns någon ledig hylla i Leo´s gaderob som man kan ställa in hans saker där så man slipper ha dom i köket..

I morse när man vaknade och tittade ut så var det en tjock dimma ute, trodde det var kört med solen idag men dimman försvann och solen började titta fram.. :)
När jag satt ute på balkongen i morse så kom grannen ut och pratade med mig och hon frågade om Leo hade sin pool inne i köket och sen frågade hon mig om jag hade den ute på balkongen. :)
När Leo hade sovit förmiddag så packade jag Leo´s skötväska och sedan promenerade vi till konsum och sen hem till mamma.. Köpte med mig fika, winerbröd och vetelängd... Jag älskar winerbröd.. Har fått en dille på det...
Leo har badat en massa idag med...
Det är så skönt att Leo kan krypa naken på gräset och kunna lufta sig.. När Leo badade idag så skulle han hinken i poolen och den tog halva poolen men Leo var lika glad för det.
Varit ute en yttligare dag i solen.. :) När jag och Leo kom hem så hade inte vaktmästaren varit här och satt in badkaret så jag hoppas han kommer upp o gör det i morgon. Han lovade iaf att jag skulle få det innan han skulle gå på semester, vilket är om 2 veckor... HAHA
I morgon säger dom att det ska vara mulet och kanske någon åsk skur?



 



Mamma hämtade ut Leo´s paket från laredoute idag, mamma beställde ju en nikedress till Leo men den kom i helt fel färg, rosa/svart så mamma skickade tillbaka den och sen skulle inte nikedressen komma förens i augusti för storleken var slut så mamma valde en annan dress, en adidas dress till Leo.. 
Mamma hade beställt adidasdressen i svart/guld och storlek 12, när mamma hämtade ut dressen så var den blå/vit och hade storlek 6!!! SUCK
Att dom inte kan göra ett rätt på laredoute... Mamma hade ringt till dom när dom kom hem men dom kunde inte göra något för att dom hade sitt lager i Frankrike!!!
Kommer inte bli en enda beställning från dom mer.... IDIOTER..





Kommentarer
Postat av: Paula

Nu när poolen är uppe här också så vi träffas och låta dom små bada :)

2010-06-29 @ 22:50:37
URL: http://paularyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0