26/6 -2010

Hade en underbart rolig och trevlig midsommarafton hos Paula och Björn...
God middag, förbannat roligt sällskap, kubbspel, lite dricka och efterrätt.. :)
Kunde inte blivit mer lyckad än var den var... :)
Jätte nöjd..
Leo kommer så bra överens med Niklas och Filip..
Nu blev jag tveksam om Niklas stavas med c eller k? Hmm Paula, rätta mig om jag stavade hans namn fel..
Men grillning och kubbspel måste vi bara göra om... :)

Jag ringde och beställde en taxibuss som jag och Kimpa tog hem med barnvagnarna... :)
Jag var duktigt nervös för jag hade ingen bilbarnstol till Leo så han fick sitta i knät på vägen hem fastspänd med mig i knät och självklart får vi fabror blå framför oss och dom ligger framför i 5 minuter.. Hade varit lite sura böter om dom hade stannat oss....
Taxichaffisen sa att han bara blivit stannad en gång och det var under en kontroll...

När vi kom hem så la jag Leo i sängen i hopp om att han skulle somna om i sin säng men inte det nej.. Fick lägga han jämte mig och då tog det inte mer än 5 minuter innan Leo sov.
I morse vaknade Leo vid 6 tiden och ville upp... Undra vad man ska hitta på idag.. Någon som har något förslag?? 

Solen tittar fram idag så man kanske ska ta sig ut en sväng...
 


Kommentarer
Postat av: Paula

Niclas med ett C :)

2010-06-26 @ 22:09:58
URL: http://paularyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0