17/6 -2010

Min lillasyster Tina fyller 18 år idag, Hoppas du får en bra dag. :) Grattis Grattis

              

Lika??



Solen skiner idag med.. Gött :)
Solen sken genom rullgardinen i morse så jag trodde klockan var minst 7 men klockan var enbart 05.40..
Några minuter över 6 ville Leo kliva upp..
Tycker det blir tidigare och tidigare man får stiga upp..

Leo har BVC tid idag. Ska bli kul att få veta vad han väger och om Leo har växt något. Jag tippar på att Leo väger runt 10500 g och är 78,5 cm lång...

Vi ska ta bussen till BVC, funderar på om man ska ta en tidigare buss så hinner man ta en fika hos Leo´s faster om hon är hemma..
Ska slänga iväg ett sms till henne... :)

Leo ligger i sängen och ska nana en stund o som vanligt när han somnat så ska jag passa på att hoppa in i duschen.



Kommentarer
Postat av: Paula

Hörde att du skulle till Ikea på måndag? Skulle du kunna köpa några latteglas till mig då? blink blink

2010-06-17 @ 10:44:01
URL: http://paularyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0