16/6 -2010

Idag är det onsdag hela dagen och solen skiner...
Leo har blivit förkyld.. :( Stackarn.. Alltid något
Snart kommer Carro och Jocke på besök... Dricka kaffe och prata massa skit...

Nu ligger Menna inne på förlossningen och förhoppningsvis trycker ut bebisen.. :)  Hon har dessutom BF idag och vattnet gick hemma i morse... Skönt och slippa gå över tiden..
Jag tror det blir en pojke..:)
Snart är det Marie´s tur att ligga på förlossningen.. 4 dagar kvar till BF, kan hända när som.. :)

Idag fyller även Leo´s farmor år.. :) Grattis grattis.. :)

På lördag fyller jag år och jag har fått veta idag att Carro tänker fira mig med lite fest och sen gå ner till riverside och sätta sig.. Hur mysigt som helst... Hon har även ordnat barnvakt åt mig... An angel...
Är det någon som vill följa med så är det bara haka på.. :)


Igår hade jag inte tid att blogga... Gjorde våra rutiner som vi alltid gör på morgonen och sen klockan 10 så var jag hemma hos syrran på fika.. Även Kim och Kevin kom dit..:D
Sedan promenerade jag och Leo ner till mamma o tog en kopp kaffe och väntade på att det skulle sluta regna så vi kunde gå hem...
Men det regnade på...
Blev bjuden på rabarberpaj och kaffe nere hos Mickaela när man kom hem på kvällen.. :)

Nejj nu ska jag ta på mig lite andra kläder, kan inte sitta i fleecebyxor när gäster kommer... :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0