Badkar

2 st sommarjobbare kom upp med badkaret och vaktmästaren stod och dirigerade (stavning) dom.. :) Vaktmästaren får inte lyfta själv eftersom han har opererat sig..
Var precis så att badkaret skulle gå in... Trodde det skulle vara ett lika litet badkar som jag hade när jag bodde på brunnsvägen och det var ett badkar på 1.50.. När man låg i det så hade man knäna upp i ansiktet för det var så litet.. Men nu har jag det största badkaret.. :)
5 minuter efter att sommarjobbarna hade kört så ringde vaktmästarens mobil och då hade sommarjobbarna kört sopatorsk så sa till han att han kunde ta det på vägen så dom skulle slippa vänta men han sa DOM KAN VÄNTA. :)
Men sen sa han att han skulle köra bort till dom ändå o hjälpa dom..
Badkaret var mega skitigt så när han körde så började jag skubba badkaret och sätta dit schampooflaskorna, halkmattan, badkarskudden m.m... Det låg ett icke välkommet kryp i badkaret, en spindel så den tog jag bort och spolade ner i toan direkt..
Mamma kom ungefär samtidigt och hon hade köpt med sig winerbröd och frallor till mig.. :)
Jag och mina winerbröd.. :)
Vaktmästaren fick köra iväg och hämta den pipen som gör så att vattnet rinner ner i badkaret för den glömde han.. 
Mamma körde också hem...
Nu sitter jag och väntar på att vaktmästaren ska komma tillbaka... Hade ju planerat att åka med mamma hem men det sket sig så jag får snällt använda benen...

Guuud vad vi ska bada sen jag och Leo.... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0