18/7 -2010

I fredags hade jag kalas för Leo...
Han fick massa fina presenter.. Aktivitets leksaker, kläder, pengar, regnställ m.m..


Igår kom Leo´s faster för att fira Leo...
Blev massa skratt, cola och för många cigg som vanligt...
Andreas kom efter att han hade tagit en låååååång sovmorgon.. Andreas skämtade med Leo´s faster och sa att hon kunde vara barnvakt på kvällen och hon sa att hon kunde....
Jag blev som ett frågetecken och var tvungen att fråga om hon skojade. Skoj var det inte utan allvar.. :) Fick packa ner leksaker, mat, kläder, påslakan, kudde till Leo....

När Leo´s faster och Leo hade kört så körde Andreas och jag ner till grillen för att få i oss något att äta..
Körde vidare till hans släktingar för vi skulle låna film, körde vidare hem till mamma o pappa o tog en kopp kaffe...
Därefter körde vi hem till Andreas så han kunde duscha och styka sina kläder så vi kunde åka vidare ner till Olofström.. Vi åkte hem till Jens och Marie.... :D

Ella



När vi kommer hem till Andreas så ska jag ta upp ciggen ur väskan och hittar en lapp där det står:
Får jag chans på dig?
Ja, kanske och nej... :) Haha han är för söt... :) Vi satt och diskuterade sånt hemma hos min moder....
Självklart blev det ett ja från min sida.. Fick ju kryssa i ja i rutan och ge tillbaka lappen.. ;)


KÄRLEKEN


Vi gick in och slängde på filmen PS I Love You men vi såg inte mer än 30 minuter sen gick ögonen i kors så det blev sängen för våran del... 

Jag har nog aldrig sovit så gott... När man har varit barnledig innan så har jag vaknat tidigt och börjat fundera på vart Leo håller hus och varför inte han har sagt något.... 
Men inte i morse... Jag vaknade till vid 10 tiden och då hade jag fått sms av Kimpa.... 
Somnade om igen och sen vaknade jag av att Andreas kom in i sovrummet, frågade han vad klockan var och då var den 11... 11?????? Jag trodde jag skulle smälla av när jag insåg hur länge jag hade sovit.... 
Drack morgon kaffe och ringde Leo´s faster och sedan promenerade jag ner till mamma, gick o mötte Kimpa o Kevin och promenerade hem till mig för att hämta barnvagnen....
Promenerade hem till mamma och då hade min älskade son kommit hem. Leo hade somnat 5 minuter innan vi kom så jag fick ingen puss...

Andreas kom senare.. Vi skulle äta middag hemma hos mamma...
Efter middagen så blev det vattenmelon till efterätt men det var inte någon av oss orkade äta upp så slutade med att Ranja fick alla 4 halvor.. :) Hon tackade inte nej... :)

RANJA


Promenerade hem och gav Leo kvällsmat och la han och nu sitter jag o väntar på att Maja ska komma.. Vi har massa att prata om... :)
Hemlisar..  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0