11/7 -2010

Jag och Leo åkte med mamma ner till Olofström på förmiddagen i fredags, skulle åka och hälsa på syrran i hennes nya lägenhet och när vi kommer fram så frontär spyr Leo. Han spydde ner hela sig och bilbarnstolen.. Jag hade inte skötväskan med mig och jag hade inga extra kläder med mig eftersom vi bara skulle dit på en snabbvisit.. Det första som slog mig var att Leo var åksjuk.. Det var inte varmt i bilen heller eftersom vi har AC.. Så det första vi fick göra hemma hos syrran var spola av Leo, skölja av kläderna, klädseln till bilbarnstolen.. Leo fick åka hem i endast blöja.. Slängde in allt i tvättmaskinen när vi kom hem...   
På kvällen åkte jag och Leo med mamma o pappa ner till Hällevik för att hälsa på Britt och Elis på campingen..
Det var så mysigt där så jag ville stanna kvar.. Britt och Elis var där för dom skulle på tollar träff. Hon uppfödaren hade anordnat det så Novas 9 syskon var där.. 

 
 

Igår var på på namngivning, Kevins namngivning... Hur trevligt som helst, god mat och tårta. MEN det var mega VARMT...
Leo somnade i vagnen en timme efter vi kommit dit och han sov tills mamma kom och hämtade oss.. När jag lyfte upp Leo från barnvagnen så var han alldeles genom blöt på ryggen...





Jag var jätte trött igår så när vi kom hem så lekte Leo o jag la mig på soffan och halvsov.... :)
Hann dock inte ligga så länge innan mobilen ringde..
Var en som ville komma och titta på barnvagnen, dom kom, dom köpte den och dom gick.. :)
När vi stod ute och väntade på att dom skulle komma så spydde Leo, andra gången nu.. Tror det är värmen som gör att Leo spyr...

Detta måste vara den varmaste sommaren på flera år!!
Man orkar knappt röra sig en meter.. Bara man rör på sig så blir man alldeles klibbig.. Ne sån här värme vill Nilsson inte ha... HEMSKT.. :(
Varmt över allt, svårt att sova pga värmen, varmt i lägenheten.
Just nu vill jag ha en redig regnskur och en åskväder så det kan bli lite bättre luft.....
Jag och Leo var nere hos Micka på morgon kaffe, satt ute på balkongen och drack kaffet. Var svalt o skönt tills solen nådde balkongen..
Leo blev trött så vi gick hem o han la sig...
När Leo vaknat så ska vi promenera hem till mamma så han får svalka av sig i sin pool..
Han ska få ha linne och blöja på sig i vagnen....
Ska ta och packa hans skötväska så den är redo...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0