HM

Dom kläderna jag beställde från HM häromdagen avbokade jag igår eftersom jag kan gå in på HM i stan och köpa dom istället.
Det var ändå lång leveranstid på skjortan,byxorna till Leo och mitt linne... Kläderna skulle inte komma förens i mitten av juni....Det enda som fanns inne var mina treggins och dom kommer nog i början på veckan.. =) 

Har dammsugat hela lägenheten nu... Hoppades lite på att grannen skulle vakna av dammsugaren och musiken så som han spelade igår... Färdade även badrummet så nu ligger min ren tvättade badrumsmatta på sin plats också..


Har precis lagt Leo i sängen nu så när han somnat så ska jag passa på att hoppa in i duschen.

Hoppas jag kan få hem lite kartonger idag så jag kan lägga ner Leo´s för små kläder, påslakan, handdukar mm som han inte kan ha längre.. Så blir det lite mer plats i hans gaderob...

Blir promenad när Leo vaknat..

Ska försöka ta mig in till stan idag och handla också....
Många bollar i luften idag....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0