28/4 -2010

Uppe med tuppen idag..
Leo väckte mig innan 7 så då klev vi upp...

Gav han gröt, slängde mig i duschen, bytte blöja och kläder på Leo, la han igen för han var trött o han somnade på 2 min....
Så nu sitter jag o funderar på vad man ska göra.. Allt gick så snabbt i morse.... Visst jag är inte helt i ordning gjord men jag behöver inte göra mig i ordning 4 ½ timme innan vi ska åka.
Får helt enkelt vänta tills Leo vaknar så får jag lite o göra.. Han ska ha förmiddags mellanmål klockan 9 idag... 

Vad segt det är när man inte har något att göra.... 

Grått o mulet ute idag med. Blir man deppig eller när det är sånt här väder på morgonen... Jag vill vakna med att solen skiner utanför fönstret...

 
 GOD MORGON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0