24/4 -2010



Godmorgon
Jag hann städa klart toan igår innan mamma kom med en godispåse till mig igår kväll. I samma veva vaknade Leo så jag gjorde i ordning badvatten och alla andra grejer sen fick han skutta ner i badet och det tyckte han var skönt.. Som vanligt så plaskade han.. =)
Efter badet så blev det kvällsmat för Leo... Leo var fortfarande trött när han vaknade men han fick hålla sig vaken...
Jag tog en kvällspromenad med Flynn medans mamma satt på golvet och lekte med Leo....

När vi kommer in så kör mamma och Flynn och jag lägger Leo i sängen...

Grannen spelade som fan igår vilket gjorde mig jävligt irriterad... Han hade fest, hans högtalare och tv står vägg i vägg med mig och det gör att hans musik spelas i mitt v-rum med...
Efter ett samtal till väktaren och spaning i köket så kom väktaren och då skulle dom precis med taxin....

Skulle ut och röka på balkongen och när jag närmar mig fönstret i vardagrummet så ser jag blåljus nere på vägen, blåljus från ambulans och brandkår..
Hänt en singelolycka nere i kurvan... Bil som voltat.. Ringde Micka som hade hört att en bil gasat som en jubelidiot, slirat och sen hört smällen. 


Funderingarna gick i huvudet...
Tills man gick och la huvudet på kudden, höll på skicka ett godnatt sms men i morse när jag vaknade så var medelandet kvar, hade inte hunnit skriva klart innan jag somnade... Då var man nog rätt trött...


Leo har sovit hela natten i natt.... *ÄNTLIGEN*
Han vaknade en gång i natt och ville bli flyttad från sing säng till min och han somnade lika snabbt... Att man höll han vaken igår gav resultat... =)




Nu är det dags att byta från flaska till pipmugg....

Vet inte om jag glömde skriva igår att Leo fått tand nummer 2?? Kim såg det i går förmiddag när hon var här. Hon skulle väl titta på tand 1 och sa att det var en tand jämte.. =)


Idag ska jag och Leo ta en premiär tur i cykeln... =)


Ska gå och klä på Leo och byta hans blöja nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0