22/4 -2010

I morgon förmiddag tar jag och Kim bussen med våra söner till Asarum för att möta upp Sofie och sen promenerar vi vidare till Leo´s faster på fika..:D

Ska bli roligt och ta en fika tillsammans..

Så ikväll ska jag packa Leo´s skötväska så den är klar tills i morgon så man har en sak mindre att tänka på...

Har inte kommit in i duschen ännu, har suttit och pratat i telefon med Marie...
Hon och hennes pojkvän ska åka till Kalmar i morgon och sova på hotell och gå på spa.. Kan tala om att jag är duktigt avundsjuk..:D Försökte lura Marie med att Jens sa till mig att det var jag och Marie som skulle åka och att Jens skulle stanna här och ta hand om Leo men Marie gick inte riktigt på de där. Försöka kan man alltid..:D


Ska snart ta och väcka Leo för att ge han kvällsmat....
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0