22/4 -2010

Har varit hundvakt hela eftermiddagen....
Promenerade hem till mamma en sväng innan idag men promenerade hem lika snabbt igen och Flynnan hade jag med mig...
Märks att han inte är så van och gå jämte en barnvagn....
Och den hunden är så pinsam....
Samma visa varje gång jag är ute med han att han ska skita på 3 olika ställen med bara ett par meters mellanrum....
Men idag sket han 6 gånger och jag hade bara 4 bajspåsar med mig.....
Skämdes ögonen ur mig själv.....

Flynnan har sprungit som en jojjo i min lägenhet.. Han tycker inte om Leo sådan mes han är, minsta lilla Leo petat på han så har han sprungit iväg....


När mamma och bror skulle komma och hämta Flynnan så hade dom hämt mat med sig..:D
Mamma åt pizza, jag och bror käkade en varsin kebab/gyros tallrik och gott var det...:D

Idag är min CYKEL köpt... Så nu ska den bara monteras ihop och sen är det bara cykla och tuta..:D
Lås hade inte ingått så de hade mamma köpt till och min kära moder hade även köpt en cykelkorg.. Trodde den ingick i priset för den hängde på cykeln i affären och det var ingen prislapp på den men ack inte..
Så nu har jag en CYKEL... *GLAD*
Nu kan man cykla till Asarum och man kan cykla till stan och få motion.. =)


Jag har precis fått Leo att somna så nu är frågan vad man ska hitta på...
Funderar på slänga mig i duschen och sen göra rengöring av ansiktet och göra ansiktsmask.. Sånt man inte kan göra när Leo är vaken på dagarna för det tar alldeles för lång tid... Bara rengöringen ska sitta i 20 minuter i ansiktet och sen ska masken också sitta i 20 minuter...



I morgon ska jag och Leo ta oss till Asarum hem till Leo´s faster o hennes pojkvän Viktor på fika....=) Ska bli kul och se deras lägenhet som dom flyttat in i nyligen.. =)


Nu ska jag göra lite vettigt som slänga mig i duschen och pyssla om mig själv.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0