13/4 -2010

Var fortfarande trött i morse när jag klev upp, ville inte alls gå upp ville ligga och sova 1-2 timmar till...
Gav Leo gröt, gjorde mina rutiner och lekte med Leo på golvet innan det var dags för han att sova igen...
Packade Leo´s skötväska och plockade undan.
När Leo vaknade så satte jag på han ytterkläderna och klädde på mig själv...
Vi promenerade hem till mamma.. Vi ska baka idag..:D Mamma ställde sig och gjorde degen till tekakorna (frallor) och ställde den på jäsning.
Jag tog en lång promenad med Flynnan..
När jag kommer och Flynn kommer in igen så börjar mamma göra tekakor... Jag tog Leo och sövde han... Så han sover som en stock..

Nu är andra plåten klar... =) Luktar så himla gott...
Tekakor med kokt ägg är svingott..:D
Ska ta bild på dom sen o lägga ut så får ni se hur dom ser ut...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0