12/4 -2010

Oj hade nästan glömt bort min blogg...
Suttit och läst alla andras bloggar men inte tagit "hand" om min egen....

När Leo vaknade i förmiddags så packade jag skötväskan och hans leksaker sen promenerade vi hem till mamma..
Var så skönt att vara ute och promenera när solen skiner...
Leo satt upp hela vägen och tittade på allt...

Leo käkade när vi kom hem till mamma och sedan körde vi in till staden... Åkte hem till min bror och tog in posten, var på City Gross, Netto och Coop forum... Leo satt för första gången i kundvagnen idag.. =) Han har alltid suttit i dom kundvagnarna med bilbarnstol annars men nu har han blivit för stor o tung för dom..
Tycker det är lite dåligt att netto inte har några kundvagnar... Fick gå och bära på Leo.. Mamma hade fått netto´s reklamblad för veckan och när vi väl är inne på netto så har dom inte ens veckans varor inne... Kotletterna fanns inte, fläsket fanns inte, tonfisken som det var kampanj på visades fel i reklambladet för den tonfisken som var i butiken hade ett annat märke, kaviaren var inte ens märkt att det var kampanj på som alla andra butiker märker med när det är veckans varor... Mamma frågade han i kassan om kotletterna, fläsket, tonfisken och kaviaren.... Så jag kan säga såhär. ALDRIG mer handla på NETTO..... 
Skit butik rent av... 

Efter vi varit på coop så åkte vi ut till Mörrum och bytte några ord med pappa...

Leo somnade så gott i bilbarnstolen på vägen hem. Alltid när man ska ta ut han så vaknar han igen och vill inte somna om.. Spelar ingen roll om han bara sovit ett par minuter.

Var full rulle på Leo när vi kom hem till mamma igen..
Full me lek och bus...:D


När klockan närmade sig sju så promenerade jag och Leo hem.... Packade upp sakerna, busade lite, gjorde och gav Leo gröt, nattade han...

Suttit och tittat på svenska hollywood fruar på tv:n nu.... Det är inte alls spännande längre, blivit lite smått kasst... Till hösten börjar ensam mamma söker igen och då ska man sitta bänkad framför tv:n...

Ringde tandläkaren i dag med och avbokade min tid jag hade på onsdags morgon KLOCKAN 8.... Sa till dom att morgon tider passar inte mig längre... Jag vill helst ha på eftermiddagarna...
Så fick en tid den 28 april klockan 12.45.. Passar rätt bra för Leo har BVC den dagen med 14.45..
Inte så många meter mellan tandis och BVC som tur väl är....


Jag ska snart gå och lägga mig... John blund kallar på mig...
Så nu blir det kolla det sista på nätet och sen blir det sängen för min del.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0