7/9 -09

Promenerade till BVC idag.. Slutade med att jag gick dit själv med Leo...
Leo väger nu 5750 g så han har gått upp 350 g på en vecka...
Den där läkaren som var där fattade jag inte ett ord av... Han kunde knappt ingen svenska och han viskade i princip när han pratade.. Men allt verkade bra iaf...
Får fråga Eva nästa vecka om allt var bra..
Innan jag skulle gå så sa läkaren något om ammning och jag bara nej jag ammar inte och då sa han det tyckte jag du sa? Jag tänkte bara öhhh vi har inte pratat om ammning...
Fattade nada.. Han verkade inte ha alla höns hemma heller....

Sen i eftermiddags så kom Leo´s pappa hit en runda.. Innan Leo´s pappa kom så spydde Leo.. Han spydde ett väldigt lass. Spydde ner hela min rygg..  Suck suck...
Gick ner med Leo i famnen för att boka tvättis tid men icke att de fanns... På onsdag fick jag tid att tvätta...


Sen kom Carro.. Hon kom med mat.. Vi delade på en kebabrulle... Gott men kebaben smakade annorlunda idag... Så nu sitter vi här med våra laptopar..
Vi har kollat på färjan 3..

Sitter och kränger godis och coca cola.. Känner mig inte alls nyttig.. Får ångerst.. Usch...


Leo sover så gott på soffan jämte Carro.. Han har varit trött och gnällig idag..

I morgon på förmiddagen så ska jag och Leo´s pappa till banken och ordna ett konto till Leo..
Sen kommer nog Marie och Mia hit en runda..:D



Förresten så är Leo´s pappas kusin klar med broderiet på dopklänningen.. Hon har ju broderat in hans namn...

Såhär blev resultatet... Blev nice..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0