27/9 -09

I torsdags eftemiddag så kom Jennie hem till mamma, hon hade barnkläder med sig till Leo som hennes son Isak växt ur. Skiljer en månad mellan Leo och Isak.. Isak var det full fart på.. Han pratade och pratade... Man kunde inte göra annat än bara skratta.. =)
På kvällen så kom Carro och hämtade mig hos moder natur och Carro skulle sova över hos mig... Alltid skönt med sällskap... Haha

På fredags morgon så passade Carro Leo medans jag duschade och gjorde mig i ordning..
Vi skulle in till staden.. Carro skulle bjuda på fika och jag skulle hämta ut Leo´s graverings saker jag lämnade in...
När vi kommer in till staden så parkerar vi bilen utanför Carro´s och sen går vi med bilbarnstolen i en varsin näve.. Den väger ju bly... Hade inte barnvagnen med mig eftersom vi ändå bara skulle fika och sen låg ju göranssons ur och guld precis mitt emot... När vi fikat klart och hämtat ut Leo´s saker så går vi hem till Carro på en kopp kaffe. Även Emelie kom dit... Satt och pratade och hade allmänt trevligt... Innan vi körde hem så körde vi inom Coop Forum för jag skulle handla mat till Leo.. Sen blev det hemfärd... Till moder natur.. Hon ringde, hon hade köpt något till Leo som hon ville att vi skulle komma inom och hämta. Så då tog vi en kopp kaffe där samtidigt. Mamma hade köpt en snuttefilt till Leo.. När vi suttit hos moder ett tag så körde Carro hem mig och Leo...

Igår morse så skickade Mickaela ett sms och frågade om jag och Leo skulle med ut på promenad.. Självklart... Kunde ju vara skönt att komma ut och röra på sig.. Så jag slängde iväg ett sms tillbaka och skrev att jag bara skulle klä på Leo..
5 min senare möttes vi utanför och började promenaden...
Mickaela hade Disse (hunden) och sin dotter Liv med sig.. :D
Vi var ute och promenerade en timme.. Var mega skönt att komma ut....


Sen på eftermiddagen så promenerade jag med Leo hem till mamma.. Sitter här ännu. Fastnade här igår kväll...


Leo har powernapat hela denna dagen också... Han somnade i famnen och sen när man la han så tog det som vanligt 2-5 min innan han vaknade..
När han väl somnade så tog jag en promenad med Flynn.. Pratade med Marie i telefonen samtidigt...
När jag kom in igen så sitter mamma med Leo i famnen.. Då hade han vaknat men somnat om igen så mamma skulle precis lägga han...

Jag har suttit och kollat på tågbiljetter nu.. Tror jag ska ta tåget och åka bort i 1-2 veckor... Men de kostar skjortan och det är max ett byte, jag vill inte ha något byte. Jag vill ha DIREKT tåg för bytet är i Stockholm och där kommer jag bara virra bort mig.. Hatar tågcentralen i Stockholm, det är så STORT. Kommer aldrig hitta och jag kommer stressa ihjäl mig för jag ska ha barnvagn, skötväska och min väska mm och inte nog med det så ska man hitta hissarna som går till rätt perong eller så är det att det finns en hiss till våningen man ska till men då får man springa och leta efter perrongen istället...
Känner inte direkt för det där..
Därför vill jag ha ett direkt tåg...


I morgon är det tråkiga måndag igen...
Sen är det tisdag... Yeeaaah.. Marie skulle förhoppningsvis komma en runda då..


Sen har man blivit förkyld också.. Var bara tvungen att skriva detta...

Nu ska jag gå...
Ensam mamma söker har ju börjat... F*******n  Har missat det med 40 minuter...

Dags att rusa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0