19/9 -09

Förstår inte varför du sitter och skriver att jag gör allt för att du inte ska få träffa din son..
Hur vore det om du VERKLIGEN höll dig till sanningen??? För det där du skriver och säger är inte sanningen.. Jag förstår inte varför du ska säga saker som inte ens stämmer... Det är du som har sagt att du inte vill ha med mig och Leo att göra, de är du som skrivit att jag och Leo kan dra åt helvete.
Men men...



Kom nyss hem, har varit på kalas i Kyrkhult för min bror som har fyllt 25 bast..:D
Mega god mat och tårta.. Tacopaj till mat (supersupersuper god) och sen blev det cheese cake och en annan tårta till efterätt med kaffe...
Tur man hade sparat sig till tacopajen idag.... =)
Busade en massa med min brors pappas hund Natti (hovawart).. Sparkade en halvt söndrig boll.. Dom hade även 2 andra hundar också.. En cocker spaniel som heter Viggo och en kinesisk nakenhund som heter Erina (tror jag) fast nakenhunden var bara 12 veckor gammal och väldigt söt och liten..
Leo kom inte till ro alls.. Han höll på somna och han vaknade, höll på somna och vaknade hela tiden.. 10 min innan vi skulle åka hem så somnade min älskling...

Men ifs så sov min älskling hela förmiddagen.. Han vaknade vid 8 tiden i morse och ville ha mat men sen somnade han efter en halvtimme igen och han sov till 10.40.. När han vaknade så var det dags för ett bad...
Annars idag har man inte gjort så mkt.. Kim och Jessica var här på en kopp kaffe... Och det är väl allt...


Har kokat Leo´s flaskor så nu kan man gå och lägga sig.. Tror inte ens det kommer ta 2 min innan jag somnar, är så trött idag..



Har varit en trevlig och skön dag idag helt enkelt..


Dags att knyta sig nu..




Kommentarer
Postat av: Josse

Ja det är miniform jag har till honom. har du också haft det? kram

2009-09-23 @ 13:07:55
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0