17/9 -09

Då var det torsdag igen..

Igår så tvättade jag, tvättkorgen var verkligen översvämmad.. Trodde aldrig jag skulle hinna tvätta upp allt men det gjorde jag.. Var till och med klar 2 timmar innan min tvättid gick ut... =)
Hade aldrig hunnit om det bara funnits en tvättmaskin.. Är glad att det finns 2 st och att dom endast tar 40 minuter.. :D

Började med middagen vid halv 3 tiden.. Fick göra lite åt gången på middagen för varje gång man kom upp från tvättstugan så var det bara 20 min innan man skulle ner igen..
Blev potatis med kasslergratäng och curry.. Så gott.. =)
Bjöd mamma och mina 2 syrror på middagen...


Tänkte jag skulle hunnit städa också men inte de... Får ta de någon dag i helgen eller ta lite åt gångerna medans Leo sover.. 

Igår kväll innan Leo somnade för kvällen så badade jag han.. Han log och sprallade en massa när han låg i vattnet.. =)
 


Mamma kom hit med frallebullar innan så vi åt frukost och drack kaffe innan hon skulle hämta min bror i Mörrum som kom med tåget... :D
Trodde min bror skulle va hemma i en vecka åtminstonde men det skulle han inte. Han åker tillbaka till Norge på söndag igen...


Sitter och väntar på ett telefonsamtal.. Har det inte ringt innan klockan 12 så ska jag ringa igen...

Leo ligger och sover på soffan jämte mig.. 

Hade tänkt att ta en promenad med barnvagnen idag...   

Tror jag ska ta och sätta igång en film nu för det är bara skit på tv:n nu ändå...

Nu slog Leo upp sina ögon.. Dags att ta han..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0