16/9 -09



2 ½ timme kvar innan man ska börja tvätta..
Leo ligger och sover på soffan och syrran ligger i sängen och sover..
Sitter och funderar på vad man ska sig till så länge..
Sitter och lyssnar på musik, endast skit på tv:n. Massa tvshop mm.. Hatar det, samma visa dag in och dag ut.
Mamma ska komma upp en runda när hon varit hos läkaren. Hon ska köpa med sig grädde till mig så jag kan laga kassler med curry och potatis idag.. Behöver 3 dl grädde till den middagen.
Måste ta fram kasslern ur frysen så den hinner tina upp.

Mamma tyckte jag skulle komma hem till dom och klippa gräsmatan.
Så har man tid över idag så får man promenera dit eller ta det i morgon.

Mitt paket från jotex har kommit men jag har fortfarande inte haft tid att hämta ut det ännu..


Idag är ju min son 2 månader gammal. Tiden går fort...

I morgon bitti kommer min älskade bror hem.. =)
Lördag är det dags för kalas för honom.. =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0