12/9 -09

Lördag hela dagen idag..

Är väldigt trött av mig idag.

Igår så var Leo´s faster på besök. Vi fikade och hade det väldigt trevligt.. Synd att tiden gick så snabbt bara men ordspråket är ju har man kul så springer tiden..
Blev massa skratt och prat...

När hon körde så tänkte jag slänga mig i dushchen eftersom Leo sov men det blev inte långvarit han sov.. 10 min senare var han vaken...
Han powernapade hela dagen igår.. Leo var jätte trött hela dagen men så fort ögonen började gå ihop sig så blev han klarvaken och när han väl somnade så tog det 5-10 min sen var han vaken igen..

På kvällen så kom Marie, Jens och Moa, dom hade med sig chips och läsk mm. Och eftersom jag inte hade hunnit in i duschen så fick dom ta mig som jag var. Haha kände mig mega fräsch eller inte.. Leo hade inte somnat när Marie, Jens och Moa kom så Jens tog Leo och lekte med han och nattade han..:D Tog ett tag men han lyckades..
Men men i vilket fall som helst så hade dom hyrt med sig en film men jag vet inte vad den hette... Innan filmen så blev det idol..:D Inte direkt min filmsmak men gick att titta på.. Jag är mer för komedier. :D
Även Kim och Daniel kom hit och tittade på idol och filmen så vi allihopa hade massa prat och trevliga samtalsämnen.. Blev en väldans massa skratt... Innan Kim och Daniel kom hit så hade dom varit och handlat dricka. En festis till Daniel och en pucko till Kim och en chokladbit till mig.. Haha..:D Daniel tyckte jag skulle ha den.. :D Men choklad är ju så gott så den kommer sluka ner..:D

Jag är supernöjd med dagen/kvällen igår... Har inte haft så trevligt på jag vet inte hur länge. Trivs att ha folk omkring mig hela tiden.. Kim och Daniel hade jag inte träffat sen Leo´s dop och Marie och Jens träffade jag förra söndagen.

Leo sov till klockan 02.58 inatt.. Gick upp värmde modersmjölkersättningen, bytte blöja på Leo, kröp ner under täcket igen och gav han mat sen slocknade han gott igen likaså jag... Sen vaknade han klockan 07.00 i morse... Blev chockad för han brukar vakna vid 5-6 tiden med och ska ha en skvätt mat men icke i morse.

Snart kommer Carro med fralle bullar till frukost.. Leo ligger och sover på magen jämte mig i soffan...


Får se vad denna dagen har att erbjuda mig och Leo idag...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0