31/10 -09

Detta har nog varit den längsta lördagen jag varit med om...

Leo har inte alls sovit mkt idag så han har varit väldigt gnällig idag.. Han somnade för en halvtimme sen..


Snart kommer Marie och Jens....
Carro kommer efter hon slutat jobbet...

Ska gå och köpa mig en pizza när Marie och Jens kommer...
Har inte ätit ännu idag...
Skulle gjort det innan idag men då kunde jag inte bestämma mig vad jag skulle ha för någon.. Inte för att jag bestämt mig ännu men tror det blir en al tonno med tonfisk, lök o paprika.. Ska ha en burk sås till pizzan med....

Jag skulle städat idag men det kunde jag ju glömma när Leo varit som han varit idag....
Hann iaf göra lite idag....







Saknar sweetie...
Han kommer om ett par dagar... =)





Kommentarer
Postat av: tommy

baby, snart kommer jaa till dig nu är de inte så många dagar :P

2009-11-01 @ 00:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0