30/10 -09

I onsdags körde Jens, Marie, Moa och jag till Göteborg..
Vi lämnade Svängsta 06.20 och var framme klockan 10.00 i Götet...

Gick till ett café och satte oss... Efter ett tag så kom sweetie och Daniel... Var väldigt lååååånga 7 minuter för killarna innan dom kom.. =) När dom kom så blev jag helt såld och blyg.. Dom ögonen sweetie har går inte beskriva dom är så fina... Älskar dom...
Var på tiden man träffade Daniel med efter att man pratat på msn i 9 år..
Vi gick och bowlade klockan 11 på förmiddagen, discobowling... :D Vi körde tjejerna mot killarna..=)
Jag fick inte till en enda strike.. Jag fungerade inte alls med bowlingsklotet denna gången.. Brukar gå bättre efter några kast men inte det...

Efter bowlingen så gick Jens och Daniel till parkeringen där vi ställt bilen för att lägga ner mer mynt...
Jag, Marie, Moa och sweetie fortsatte promenera till resturangen vi skulle äta på... Möter Jens och Daniel någonstans innan vi fortsätter promenaden till resturangen.. Kändes som den låg på andra sidan stan..

När vi satt oss till bords så hittar jag kritor på bordet..
Jag, Moa och Daniel dök genast i och tog oss en varsin krita och började rita på duken på bordet...
Jag hoppades att det var den dom menade att man skulle rita på, annars skulle vi gjort bort oss rejält.. =)
Blev en fin duk när vi var klara.. =) Lite färg glad..:D

Klockan tickade och tickade..
Den gick alldeles för fort tyckte vi...
Sweetie skulle börja jobba klockan 5...
När vi hade ätit färdigt så var det 2 timmar kvar...

Gick till apoteket för att köpa typ näsdroppar till Leo. Sen promenerade vi till ett fik igen och satte oss där...

Dom 2 timmarna som var kvar bara sprang iväg....

Sen var de dags för sweetie att gå till jobbet och vi skulle köra hemåt... =(

Ville inte att dagen skulle ta slut... Hade trevligt med vännerna och sweetie...

Blev alldeles tomt när vi skulle köra hem och han skulle till jobbet...  Blev massa pussar o kramar innan vi skiljdes åt...


Vägen hem kändes lång...
Vägen mellan Göteborg och Halmstad.. Tyckte det tog en evighet även om jag slocknade där emellan.. Stannade i Halmstad på en mack för att köpa gotte och tugga på i bilen men hann inte mer än in i bilen igen innan jag somnade om... Vaknar senare av att Marie slår mig på knät och säger ser du älgen, du som trodde vi skulle dö idag.. Haha...
Somnde om igen och vaknade inte förens vi var på kringel i krok vägen. Somnade om igen och vaknade när Jens sa att vi var i Svängsta.....


Gick in till moder och slängde av mig kläderna för att på med mys pys kläder...
Tog en promenad med Flynn.. När jag kommer in igen så dröjde det inte länge innan SWEETIE ringde.. =) Saknat rösten...
Pratade ett bra tag sen var det dags att sova, var helt slut....


På torsdags morgon när man vaknade så önskade man att man fortfarande var i Göteborg..
Men önska kan man alltid göra..
Leo vaknade vid 5 tiden på morgonen första gången och sen vaknade han vid halv 8-8 tiden...
Myste en massa med min underbara son... Mitt liv, min solståle..
Sweetie ringde när han hade vaknat.. Massa prat blev det och han gör mig glad...

När jag packat ihop Leo´s saker promenerade jag och Leo hem...  
Klädde av Leo sina ytterkläder och gav han mat sedan blev det diska, damsuga, plocka undan mm....
Leo var väldigt gnällig igår.. Febergräns och väldigt förkyld... Hosta har han också stackarn...
På kvällen så kom mamma och Flynn....
Tog en promenad med Flynn medans mamma var uppe i lägenheten med Leo....
Möte grannen nedanför och sa att han kunde gå upp till mig och dricka kaffe för de var klart..:D
Blev massa prat med Sweetie igår med..


Blev prat långt in på natten...


Idag är det fredag och jag tror inte det händer så mkt...
Jag ska ta en promenad med Leo hade jag tänkt.. Ska även gå ner till coop och hämta ut Leo´s HM paket som kommit...
Ska börja plocka i ordning här nu innan Leo vaknar så man får något gjort....





Grattis till Hanna o Jonas som fick sin dotter i tisdags den 27/10...
Hoppas allt kommer gå bra med den nya tösen....







Du får mig glad..





Kommentarer
Postat av: Tommy

du är mee sötast av allt som fins! miss you babe =)

2009-10-30 @ 23:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0