30/10 -09

Ska ALDRIG mer äta dom p-pillerna jag fick av barnmorskan i måndags... Cerazette....

Jag får andnöd... Kunde inte andas idag när jag stod och diskade, gick så pass långt så jag bara skakade.. Kunde inte svälja vatten eller något... Var likadant igår när jag tog dom, fick andnöd och det svartade framför ögonen på mig.. Kommer en stund efter att jag tagit p-pillret... Ska ringa barnmorskan i morgon och prata med dom...
Mamma fick komma och hämta mig och Leo ifall de skulle hända något.. Sitter hemma hos mamma nu men ska hem sen ikväll igen...
Kommer i såna attacker att jag inte kan andas.. Släpper efter en timmes tid...

Ikväll kommer troligtvis min gumma Marie.. =)



När mamma hämtade mig och Leo så åkte vi inom konsum och hämtade Leo´s HM paket...
Blev ingen promenad för mig idag som jag hade tänkt att jag skulle gå....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0