19/10 -09

Fick en avi från posten idag.. Att det är ett brev eller paket som är förstort att dela ut men jag vet inte vad det kan vara för jag har inte beställt något... :S
Kanske är moster som skickat ner overallen till Leo.. Skickade tillbaka jackan, termobyxorna och overallen till HM för att byta till en större storlek och för några dagar sen så var jag inne på HM sidan för att se när jag skulle få tillbaka dom.. Stod bara om jackan och termobyxorna, INGET om overallen.. Ringde till HM i fredags och då sa dom att dom skickat den till min moster eftersom det var hon som beställt den så hon skulle få skicka ner den till mig igen...
Sen fick jag ett sms idag om att paketet från HM har kommit så Leo´s termobyxor har anlänt igen..
Jackan skulle inte komma förens vecka 46.... Men är det inte paketet från moster så vet i katten vad det är. Har inte dragit mig till posten för att hämta ut det. Ska göra det i morgon...

Mamma berättade i förrgår att hon beställt overallen till Leo med en kanin på.. =) Den är så guda söt...
Kanske berättat om den overallen innan.. Tror jag gjort det...

Här är en bild på den iaf.. =) Sååå söt.





Ska gå och kolla till min son.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0