1/10 -09

Leo var hos läkaren.. Dom tog pricktest på han för att se om han var allergisk mot mjölk och ost men testet visade inget... Men kan vara en bakterie i tarmen av modersmjölkersättningen som gör att han har känslig mage...
Leo fick en annan mat han skulle testa.. nutrimigen eller vad den hette... Läkaren sa att maten kunde smaka en form av ost..
Luktar inte alls hallon.. Smakar nog dessutom inte så gott..
Leo åt inte maten.. Bara grimaserade och vägrade ta flaskan i munnen... Det hade jag nog också gjort om de hade varit jag som var liten o skulle äta det... Läkaren vägde Leo också när vi ändå var där inne eftersom Leo inte vad vägd sen den 15 september. Leo väger nu 6750 g..
Men iaf så ska läkaren ringa på måndag för att se hur det har för Leo.

På kvällen så kom Marie Jens och Moa.. Marie hade köpt med sig kina mat till mig o henne, Jens o Moa skulle äta pizza.. Vi satt och kollade på idol och det nya programmet inlåst..

Leo hade magknip på kvällen... Tycker så synd om han när han har det.. Finns inget direkt man kan göra heller för att hjälpa honom..
Han hade en rap som spärrade.. När den kom upp så släppte det och Leo somnade gott i min famn.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0