3/11 -09

Igår kom Carro, Emelie och Cedro hit och tog en kopp kaffe medans jag slängde mig i duschen och gjorde mig i ordning...
Vi skulle dra till Ekohallen...

När vi kom in på Eko så hade dom gjort om..
Var hur länge sen som helst man var på Eko... Men roligt hade vi..
Vi tog det vi skulle ha.. Vi köpte även saker vi inte räknat med att köpa...:D Men så blir det alltid..:D Gick ut i rummet där dom har allt julpynt.. Hittade olika julmössor jag satte på Leo..

När vi betalat våra saker och kom ut så var det dags att köpa munkar.. Dom efterlängtade munkarna... :D
Köpte 6 st som vi skulle fika på när vi kom hem men riktigt så blev det inte.
Vi stannade vid rock resturangen i Norje och åt.. Plankstek... Gott var det inte... Fyy... Pulvermos till plankan..
Det var nog några som tyckte jag klagade lite för mkt.... Har aldrig varit med om att de varit vindruvor, apelsin,kiwi och något till på en planka... Det var baconlindad sparris på också.. Den såg bara äcklig ut....

När vi kommer till Mörrum så släpper vi av Emelie och Cedro som skulle fortsätta in till stan..
Jag och Carro går in på konsum och handlar lite mat till Leo och sedan åker vi hem till mig... Carro och jag satt här med 6 munkar men vi åt bara en var...
Sen körde Carro med hem..
Så då var man själv ett tag innan nästa person trillade in genom dörren och de var Marie...:D Bjöd henne på munkar men hon ville bara ha en så jag fick slänga resten..


Jag och Marie satt bänkade framför tv:n och kollade på ullared och sen ett annat program.. Minns inte vad de hette men äckligt var de...


Idag ska jag och Leo åka hem till mormor en sväng, måste tvätta.. Var nere i tvättstugan igår men det var fullbokat flera dagar framåt...


Leo har precis somnat i soffan nu så jag ska ta och passa på att packa hans skötväska och plocka ihop tvätten..


 Cedro på eko..



Min gullunge..



Emelie och Leo


Min planka som var vääääldigt äcklig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Baconlindad sparris är ju det klassiska tillbehöret till plankstek, det och ungsbakad tomat. Mums!

2009-11-03 @ 20:05:49
Postat av: Hanna

Aldrig fått till plankstek innan...

2009-11-03 @ 22:05:42
URL: http://hannaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0