28/11 -09

Nu är det inte många timmar kvar innan hjärtat kommer... =)

Skulle julpyntat det sista idag och städat lite men det kunde man ta och kyssa någonstans så hjärtat får helt enkelt ta det som det är när han kommer i morgon....

Hade stort behov av att handla idag.. Hittade först ingen som kunde köra men sen sa Carro att hon skulle köra men sen skulle det bli fram skjutet tills i morgon och jag kände lite stress och press på det så jag ordnade så att Marie gumman kom hit och körde mig och Leo till Coop....
Tyckte synd om Marie med att hon fick ställa upp eftersom hon och hennes familj flyttat heeeeela dagen lång...
Jätte snällt gumman.... 
När vi kom hem igen så packade jag upp matvarorna och Marie bytte om till pyjamas och bytte blöja på Leo...
Leo somnade i bilen på vägen hem men efter att Marie hade bytt på han så var han dunder pigg och låg i soffan och pratade en massa... Fick han somna i famnen till slut... 
Jag gjorde te till oss och sen satte vi oss och tittade på eragon på tv4... Aldrig sett den filmen men den var bra även om det inte var mitt stuk på film.... Men den filmen ska man nog köpa... :D

I morgon kommer min älskade moder natur och mina syrror hem. 

I morgon förmiddag när Leo somnat så MÅSTE jag ställa mig och stryka julgardinerna till köket.. Har inte ens kommit så långt idag.... Ska hinna ta en sväng med damsugaren också..
Bäddade rent i sängen idag men tänkte inte på att hjärtat inte ville ha duntäcke i sitt påslakan så det får jag byta till ett tunnare täcke i morgon..
Tur man har en massa extra täcken.. Har mer extra täcken än vad jag har kuddar...

Det regnar ute... Ovanligt va??
Det har det ju ALDRIG gjort innan....
Jag och Marie tog en cigg på balkongen innan och det var så kyligt ute så mina dun tofflor åkte på på fötterna..


Sitter och väntar på att hjärtat ska ringa och säga godnatt sen får det bli sängen för min del....

Annars då?? näe inget...



Ska gå och göra mig i ordning för sängen så man bara kan skutta ner sen i sitt duntäcke....=) Har inte sovit i duntäcke på ett år, ska bli så skönt....  Var alldeles för varmt att sova i duntäcke när man var gravid... Höll på dö av värmeslag i tunna täcken också... Men nu är det bytt och jag ska vira in mig... Belive me... =)


Godnatt people...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0