26/11 -09

Leo ville inte ha gröten i morse heller... Blandade ändå den med modersmjölkersättning bara för att testa om det gick lättare..
Så Leo enbart modersmjölkersättning i morse..

Vid 10 tiden så skrev Micka på msn och undrade om vi skulle ta morgon promenad...
Så slängde på Leo kläderna och sen ner i vagnen sen gick vi... Vi gick samma runda idag som igår.. Inom macken och köpte frallor som vi åt när vi kom hem till Micka..

Leo låg på golvet på en filt...

Jag höll på skicka sms och då hojtar Micka till... Leo vände på sig... Från rygg till mage för första gången, nu var det ingen hand i vägen utan han var helt över på magen... =) Han är ingen bebis längre...


Igår kväll så sökte jag en annan lägenhet... Får väl se om man får den eller inte...

När jag och Leo kom hem så var han så trött så han somnade i famnen och då passade jag på ringa csn och damsuga.. Mitt i damsugningen så vaknade Leo men jag kunde ändå damsuga klart...
Har även plockat undan och så...
Sen ville Leo ha lite mat så värmde potatis och palsternacka till han... Han tycker om det väldigt mkt... Han sitter mmmm:ar sig efter varje sked..:D Han fick några skedar efterätt med päronpuré...

Nu sitter han i sin babysitter och pratar för fullt....

Klockan 5 idag så kommer Leo´s farmor på besök....

Jag har tvättid klockan 5 med.. Har 3 maskiner att tvätta... Så då kan jag passa på när Leo´s farmor ändå är här....


Dags att återgå...



3 dagar kvar innan hjärtat kommer... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0