20/11

I morse blev man rätt pigg, när man tittade ut genom köksfönstret så såg man att solen var på väg upp... ÄNTLIGEN. Det var på tiden att slippa det regnet... =) Jag hängde upp mina mattor på balkongen så dom kunde torka efter allt regnande så får väl se om dom är torra sen..

Gav Leo gröt i morse med lite blåbär i och jag lovar hela han var full med blåbär och gröt över halva ansiktet...


Bytte om på Leo och sen promenerade vi ner till Micka för dricka en kopp kaffe....
Gick hem för att klä på Leo lite mer kläder och sen la jag han i vagnen så promenerade jag och Micka till dagis för att hämta lillan och sen vidare till konsum...
Tog den långa vägen hem.. Hade med mig vantar för sist så var det svin kallt om händerna men bara för att man tog med sig vantar i dag så behövde man dom självklart inte....

När jag är gatan innan min så kommer Kim och Daniel körandes.. Vi skulle ta en fika hemma hos mig...
Kim och Daniel var här 2 timmar om inte mer. :D

Försökte klippa Leo´s tårnaglar men det gick ingen vidare för han sprattlar så dant....

Om en timme så kommer Carro och då ska vi ta och köra ner till Olofström för att lämna lite saker som jag inte ska ha....


När jag kommer hem så måste jag städa.. Det ser ut som bomben varit här och smällt....
Katastrof....
Får panik panik panik när det ser ut som det gör....

Ikväll är det idol också.. Undra vad dom har för tema denna gången.....


Ska ta och plocka i ordning och ringa ner till konsum......

Om man handlade varor för minst 150 kr så skulle man få blöjpaketet för 99 kr och jag handlade för mer men inte fick jag blöjorna för 99 kr.....
*Suck*


Dags att återgå...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0