19/11 -09

Glömde skriva igår vad Leo vägde...
Leo väger nu 8010 g och är 67 cm lång... =) Han växer på..


Idag så kom Micka upp på kaffe på förmiddagen och sen vid 11 tiden så kom Marie och då gick Micka...
Marie körde vid halv 2 tiden och då skickade Micka på msn och kollade läget och om jag ville käka middag med henne och lillan idag..:D
Promenerade ner till Micka när Leo hade vaknat... Eller jag fixade mat och bytte blöja på Leo sedan när vi skulle gå så kände jag stanken från hans byxor så då var det dags att byta igen.... Typiskt när man precis skulle gå men men så är det..
När jag o Leo kom hem från Micka så var det dags för ett bad för hans del, när vi var klara så blev det mat för hans del och sen somnade han i min famn och jag somnade till en stund jag också... Vaknade några minuter över 7 och då la jag han ner i soffan...


Suttit och tittat på mammas pojkar på tv:n med mig själv idag..  Börjar bli spännande när det är få tjejer kvar..:D
Leo sover ännu.. Undra om han kommer sova hela natten eller om han kommer vakna 1-2 gånger...

Sitter och pratar med hjärtat på skype :D Inte många dagar kvar innan han kommer ner och jag har redan börjat små planera vad vi ska ha för mat... Första advent kommer hjärtat..:D

I morgon eftermiddag ska jag in en vända till stan sen får man se vad som händer....


Nu ska jag spela på king.com med hjärtat.. :D





My love... =)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0