11/11-09

Carro kom och hämtade mig och Leo hemma hos moder natur vid halv 8 tiden...
Hade världens packning med mig hem... Som alltid.. =)
Kom hem och fick byta täcke och så i Leo´s spjälsäng, hade ju bäddat rent i hans säng innan idag men bytte täcke och hans säng madrass... Detta täcket jag bytte till nu är mycket mer tjockare än det Leo hade och det passar nu till vintern..
Hängde upp den blöta tvätten och samtidigt som man gör det så ringer mobilen. Det var farfar, pratade med han ett bra tag innan.. Carro sprang runt med Leo i famnen så länge och matade honom och så..
När vi va på så var det dags att sätta igång kaffe och göra mat till Leo sen blev det bonde söker fru på tv:n...
Missade tio minuter i början men tror inte det var något speciellt vi missade.. Nattade Leo samtidigt som man tittade på programet.. När bonde söker fru var slut så var det dags att dra igång med städningen.. Damade, damsugade, putsade speglarna mm...
Ska snart ta och sätta igång med skurningen... Carro hjälpte mig sätta vardagsrums mattan på plats igen.. Mattan har legat i köket i 1 månad om inte 2 månader..
Hoppas inte grannarna blev allt för arga på mig för att jag håller på med städningen kvällen...

Får ta och byta sängkläder i min säng i morgon bitti, damsuga och skura i sovrummet.. Kände inte för att göra det nu när Leo ligger där inne och sover...



Nu blir det slänga i sig kaffe och fortsätta så man blir klar någon gång OCH vara social med Carro..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0