Valborg

Var hos mamma på dagen. Bror och Camilla var också där en stund.. Jag,mamma och Camilla åkte in till stan för mamma skulle till sys och köpa whiskey till pappa och jag o min bror skulle dela på en flaska whiskey till Pierre för att han hjälpt oss att flytta. Efter sys så åkte vi till glassbåten för att ta en glass. När vi sitter där så kommer brandkåren och allt me blåljus då var det en tant som hade drunknat. Åkte hem till mamma och åt middag sen åkte jag hem för att göra mig i ordning.
Valborg firade jag med mamma o pappa. Vi var hemma hos pappas kompis och där var de smörgåstårta mm =)
Jag och mamma frös så mkt så vi åkte hem för att byta kläder och sen åkte vi till stan för att kolla till syrran så när vi kom tillbaka så hade det gått 1½ timme.:D Vi tog med oss syrran hem för hon hade druckit..
Satt hos Dogge en halvtimme innan jag och mamma körde hem för att lämna Flisan och Flynn.
Sen åkte jag och mamma tillbaka till Dogge igen och satt där i en halvtimme till innan vi körde till stan för att hämta den andra syrran...
Sen åkte vi tillbaka till Dogge och satt där tills pappa ville hem vid halv 2 eller något....
Sov nere hos mamma den natten också...
Vaknade halv 11 igår och gick ut och satte mig i solen och satt där i flera timmar, fick fin bränna på ryggen..:D
Kim kom också ner till mamma... Jag gjorde rabarberpaj. Fast jag fuskade lite.. Köpte ekströms med smulpaj och rabarber så jag bara slängde ihop det för Pierre skulle komma på fika på eftermiddagen och han skulle få sin whiskeyflaska..
Kim´s Daniel kom också ner till mamma och tog en kopp kaffe innan vi åkte hem till mig och beställde grillen mat...
Kim sov här inatt... Skulle städat ettan idag men mamma skulle till Kyrkhult och göra klart de sista i brors hus så vi ska städa ettan i morgon...

Kim tog bussen till stan vid 11 tiden och när hon åkte så ställde jag mig och diskade, damsugade och plockade iordning här. Har duschat nu. Sitter och väntar på att pappa ska ringa och säga att han är klar med reklamen så ska jag åka med pappa hem.. Vi ska till mamma o pappas granne ikväll och grilla...:D
Adam (låtsasbror) kom för en stund sen och frågade om han fick vara här så länge medans pappa delar ut reklamen med Kevin..


Dags att göra sig i ordning det sista...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0