Tvätta

Mamma hämtade mig vid nio tiden i morse. Hon hade varit i Kyrkhult och lämnat nycklarna till dom som ska hyra min brors hus..
Tog med mig min tvätt hem till mamma.. Så jag håller på tvättar för fullt..
Klarade inte av att vänta tills i morgon med att tvätta.
Och eftersom Marie, Jens och Moa kommer i morgon med och vi ska måla så är det ju ingen höjdare och hålla på springa ner till tvättstugan då.
Och nu när det är så fint väder ute så hänger jag tvätten ute, kläderna luktar friskt och gott sen..


Mina fötter dom skriker av ömhet..
Längtar tills på tisdag när jag ska på min fotmassage...


Ska ta något och äta för magen skriker...




Magen vecka 28 +6
I morgon går man in i vecka 29.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0