Sovit

Försökte få tag på Ann-Christin men utan resultat. Spelade in ett medelande till henne och bad henne ringa upp mig.
Gick och la mig på soffan och glodde på tv. När man väl höll på somna in så ringde mobilen och då var det Ann-Christin.  Ska in till henne klockan 3 i morgon och diskutera hur vi ska göra.. Både hon och jag vet att jag inte orkar med praktiken och hon vet att jag varit inne på sjukan. Hon är iaf en handläggare som förstår hur man känner och vet själv hur det är.
Efter samtalet så lyckades man somna om igen.
Vaknade vid 18.55 på soffan, då var man rätt pigg. Sovit i 4½ timme eller något.. .

Så nu är frågan när man kommer somna inatt?


Jag är godis sugen. Har en påse brio gräddkola i min påse och en maraboue chokladkaka men vet inte om jag riktigt vill öppna dom ännu..:D Har även min cola kvar. Inte öppnat den ännu efter att mamma köpte den till mig igår..

Jag tror jag ska hem och slänga mig på soffan och glo på tv...
Marie och Jens skulle köra till Svängsta för dom ska hem till Jens pappa så Marie undrade om jag var hemma.
Så troligtvis kommer hon på en kopp te eller något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0