Röngten

Eftersom man inte vet när dom från röngten ringer så fick man snällt kliva upp klockan 7 och slänga sig i duschen för att hinna duscha innan...
Sitter färdig och väntar på att dom ska ringa... Är trött så det heter duga...
Har skickat iväg ett mail och prövat ringa till min handläggare på arbetsförmedlingen eftersom jag sitter och väntar på att hon ska ringa upp mig.

Inte ens säkert man kommer hem mer idag...
För har jag blodproppen i benet så kommer jag bli vidare skickad till BB och läggas in där...
Men det är inget man hoppas på...

Mamma är ute och promenerar med hundarna nu, vi ska lämna dom i Gungvala hos Sussie.

Har satt på den fina stödstrumpan nu, nu vet man verkligen hur dom gamla känner för att ha dom på benen... Inget skönt men det ger verkligen stöd..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0